Miten Oslon rauhansopimus petti palestiinalaiset

Fediverse-instanssi:

Palestiinalainen Saadeh Ersheid muistaa kuin eilisen päivän, kuinka syksyllä 1993 Jeninin pakolaisleirillä juhlittiin Israelin hallituksen ja Palestiinan vapautusjärjestön PLO:n välillä solmittua Oslon rauhansopimusta. Ihmiset lähtivät kaduille laulamaan ja osoittamaan voitonmerkkejä. Tv:ssä oli näytetty kuvia, joissa PLO:n johtaja Jasser Arafat kätteli

Tervetuloa lukemaan!

Lue nyt uusi KU:n digilehti tutustumishintaan 5,90 euroa kuukaudessa! Pääset lukemaan tämän artikkelin heti, ja saat pääsyn myös arkistoomme.

Tilaa nyt KU. Edistät moniäänistä journalismia!

Arvoisa digilehden tilaaja, kirjaudu sisään lukeaksesi artikkelin!

Fediverse-instanssi:
ILMOITUS
ILMOITUS
ILMOITUS
ILMOITUS

Tervetuloa takaisin!

Kirjaudu sisään tilillesi:

Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Palauta salasanasi klikkaamalla tästä.

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Vastaamme mahdollisimman pian.

Salasanan palauttaminen

Syötä käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi salasanan palauttamista varten.