Kaksikymmentä vuotta sitten Kjell Westö (s. 1961) julkaisi Missä kuljimme kerran -romaanin. Se piirtää Helsinkiä 1900-luvun alusta talvisodan alle – miten kaupunki nousee ja yhteiskunta
Tervetuloa lukemaan!
Lue nyt uusi KU:n digilehti tutustumishintaan 5,90 euroa kuukaudessa! Pääset lukemaan tämän artikkelin heti, ja saat pääsyn myös arkistoomme.
Tilaa nyt KU. Edistät moniäänistä journalismia!
Arvoisa digilehden tilaaja, kirjaudu sisään lukeaksesi artikkelin!

