Itellasta tulee virallisesti vuodenvaihteessa jälleen Posti.
Posti kertoo tiedotteessaan, että samalla se uudistaa ilmettään ja palvelujaan tarjotakseen ”yhdellä nimellä paremman asiakaskokemuksen ja selkeämmän palveluvalikoiman”.
Toimitusjohtaja Heikki Malisen mukaan uusi ilme sitoo yhteen Postin pitkän historian ja uudenlaiset palvelut.
Malisen mukaan muun muassa ”vauhtia kuvaava viiva logossa kuvaa, miten sujuvoitamme asiakkaiden arkea tekemällä palvelun helpoksi ja nopeaksi”.
Uudistukset ovat Malisen mukaan osa Postin strategiaa, jonka ”tavoitteena on rakentaa Postista moderni, asiakaskeskeinen ja laadukas palveluyritys, jolla on ylivertainen logistinen palveluverkosto”.
Asioinnin helpottamiseksi Posti sanoo uudistavansa muun muassa verkkosivunsa sekä rakentavansa verkkoon entistä selkeämmät ja helpommat palvelut.